søndag den 11. november 2012

Opskrifter på bloggen


Jeg holder meget af at lave mad, og vil I fremtiden få lagt flere opskrifter på bloggen med diverse retter jeg laver i hverdagen. Indtil videre har jeg bare lavet links på de opskrifter jeg har lagt op, på en underside, så de var samlet ét sted. Jeg ville gerne gøre det mere indbydende og overskueligt.
Jeg følger med i Anne-Sofie's fine blog, og hun lavede det geniale for noget tid siden med hendes opskrifter. Jeg troede egentligt ikke at man kunne lave sin egen CSS-styles på blogspot, men Anne-Sofie hjalp mig på vej og nu har jeg fået lavet mit eget. Jeg er blevet rigtig glad for det, og nu glæder jeg mig endnu mere til at få lagt opskrifter op, som folk kan bruge og få inspiration fra.
Tak til Anne-Sofie, for at hjælpe mig på vej :-)

Klik her for at gå til mine opskrifter, eller klik selv oppe på menubaren "opskrifter".

2 kommentarer:

  1. Ih hvor godt du fandt ud af det, jeg nåede vidst aldrig at komme med en udførlig guide! Det ser super fint ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, jeg fandt ud af det. Kiggede lidt i din kode og så kørte det bare :)
      Og mange tak :)

      Slet